wtorek, 13 grudnia 2011

Ciasteczka cynamonowe w polewie czekoladowej.

Niedziela:
S: Upiekłaś coś? Nowego? czy nie?
V: nie. wczoraj piekłam :)
S: A widziałaś moje wypieki?
LINK
kocham! a jak pięknie to wygląda!
V: yum!

później
V: no i teraz chcę te ciastka! noooo!

Poniedziałek:
V: a ja jutro będę robić te cynamonowe gwiazdki co mi wczoraj przepis posłałaś na nie! ^^
S: Łaa! Będą cudowne!
Wtorek:
V: Jestem w trakcie pieczenia tych gwiazdek :P
S: pochwal się zaś!
V: Właśnie pisze notkę na bloga, więc niedługo będą^^

I tak właśnie  przez trzy dni można rozmawiać o ciasteczkach. W sumie, w każdej naszej rozmowie z S. jest wątek jedzeniowy :D no bo, czy jedzenie nie jest przyjemne? ;)


Ciasteczka cynamonowe z polewą czekoladową:
Składniki:
180g zimnego masła
90g cukru pudru
230g mąki pszennej (ja użyłam krupczatki)
szczypta soli
1 płaska łyżka cynamonu
40g skrobi ziemniaczanej
+100g roztopionej w kąpieli wodnej czekolady, lub gotowej polewy czekoladowej

Sposób przygotowania:
Wszystkie produkty oprócz czekolady umieścić w misie. Wyrobić gładkie ciasto.
Uformować kulę, zawinąć w folię i schować do lodówki na 30minut.
Po tym czasie, rozwałkować i wycinać kształty.
Układać na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. W małych odstępach bo ciastka prawie nie rosną.
Piec w 160st przez 12-15min aż ciasteczka się przyrumienią.
Studzić na kratce. Wystudzone ozdobić czekoladą i odstawić do zastygnięcia.




6 komentarzy:

  1. Fajne te ciasteczka i na pewno smaczne..

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne muszą być i ładnie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. o jej..ale piękne te czekoladowe :)))) oczywiście, że jedzenie to najlepszy temat:)
    uściski!!
    J

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyglądają!
    Zastanawiałam się z kim to mógł być czat i po 2 minutach w końcu się zorientowałam! ^^

    Stefan

    OdpowiedzUsuń
  5. muszą być bardzonprzepyszne ...Sprubuje je zrobić tylko dodam na samą góre płatki migdałów

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Bardzo dziękuję, że tutaj jesteś.
Proszę, podpisz się, żebym wiedziała z kim rozmawiam :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...