środa, 8 lutego 2012

Recenzja - Szlachetnysmak.pl



Dziś już mogę napisać recenzję dwóch herbat i kawy, które dostałam ze sklepu internetowego Szlachetny Smak. Wszystkie próbki bardzo smakowały i już wiem, że na pewno do nich powrócę.

Na pierwszy ogień poszła herbata czarna korzenna - na stronie, możemy przeczytać o niej, że jest to mieszanka herbat ceylońskich, dająca żywy, bogaty napar o miedzianej barwie i świeżym aromacie i ożywczym smaku z dodatkiem: goździków, kruszonego cynamonu, imbiru, rodzynek, anyżu, płatków róży i kandyzowanej pomarańczy.
Herbata ta była dla mnie miłym zaskoczeniem, ponieważ nie przepadam za korzennymi herbatami. Ta była z początku delikatna, żeby z czasem jej aromat mocniej się udzielił. Miała piękny ciemny kolor i była bardzo aromatyczna. Po dniu spędzonym na dworze, cudownie rozgrzewała i przypominała sobą o świętach.



Drugą herbatą, którą przetestowałam, była zielona ceylońska herbata Uroki Lasu - jest to zielona herbata z dodatkiem czarnej porzeczki, jeżyny, maliny, jabłka oraz płatków słonecznika. Powinno się ją parzyć w 70-95st przez 3 (działanie pobudzające) do 5 (działanie uspokajające) minut. Ta herbata również miło mnie zaskoczyła, bo pomimo tego, że parzyłam ja w kubku, napar pozbawiony był goryczki, która towarzyszy zielonym herbatom. Smaki owoców były wyczuwalne, a herbata uzyskała ładny jasno zielony kolor.


A dzisiaj, na samym końcu, została przetestowana kawa kostaryka - wyśmienita kawa o różnorodnym smaku, który charakteryzuje się zrównoważoną kwaskowością i bardzo orzeźwiającym posmakiem orzecha włoskiego. Zapach tej kawy roznosił się po całym domu, odkąd wyciągnęłam ją z przesyłki. Bardzo lubię zapach mielonej kawy, ten mnie wcale nie rozczarował. Kolor był bardzo głęboki. Pachniała lekko korzennie i aromat orzechowy był wyczuwalny podczas picia.




Szczerze mogę polecić sklep Szlachetny Smak. Ja, na pewno sięgnę jeszcze po ich herbaty. Ale, Szlachetny Smak, to nie tylko kawy i herbaty. Znajdziecie tam również, zestawy prezentowe, akcesoria -czajniczki, ekspresy czy filiżanki, dodatki - przyprawy i syropy, oraz decoupage - pojemniki na herbatę czy kawę.

A Ci, którzy mieszkają w Tarnowie, mogą odwiedzić sklep Szlachetnego Smaku, który znajduje się przy ul. Kościuszki 1 w C. H. Świt.

1 komentarz:

  1. Nie było mnie, bo mam trochę na głowie, no i w weekend byłam w domu na mamusinej wyżerce ;) Ja roszponkę mam z Biedronki :P Widzę, że u Ciebie herbatki... to coś związanego z konkursem?:)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Bardzo dziękuję, że tutaj jesteś.
Proszę, podpisz się, żebym wiedziała z kim rozmawiam :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...