poniedziałek, 23 maja 2011

Poznaj Poznań ;)

Weekend w Poznaniu zaliczam do bardzo udanych!
Wybrałam się na Flash Moba Bańkowego ;) Istny powrót do dzieciństwa. Tyyyle baniek! Małych, dużych, okrąglutkich i bardzo jajowatych. Spędziłam 3 dni z Najlepszą Kuzynką na Świecie, trochę zwiedziłam i trochę opaliłam swoje białe kończyny ;p

Oczywiście nie obyło się bez pysznego jedzenia ;)
Były najlepsze na świecie kotleciki mielone (z wiejskiej świnki^^) i chłodnik! Chłodnik cudo!
Pokazuję zdjęcia. Chłodnik wyszedł spod Jej paluszków, tadam!
kolor jest po prostu uroczy :)

A co do pyszności to był też deser :) banany, mus z papierówek, mus z malin i duuuuużo bitej śmietany. Rozpusta!



BYŁO CUDNIE!

5 komentarzy:

  1. mus z papierówek?? skąd wzięłyście papierówki?:))) ja czekam i czekam i nic..chyba w tym roku drzewko u babci nie obrodzi..;]
    to musiał być relaksujący weekend, taki jakie lubię:)no i ten chłodnik! pysznie wygląda!
    uściski!
    Justka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Twoje nogi są ciemniejsze niż moje to w Skoczowie masz istny zakaz wychodzenia na słońce!
    A co do 'poznaj Poznań' to jest też:
    "ciesz się Cieszynem"
    czy jakże oryginalne: "skocz do Skoczowa" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Just, mus z zeszłego roku :) (przynajmniej tak myślę ^^) takie pyszności trzeba chomikowac w słoiczkach :)

    Anlejka! moje nóżki mają bliżej nieokreślony kolor, ale w sumie bardziej brzoskwiniowy jak mączny xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny chłodnik i piękna bańka mydlana - jak bardzo mi dziś pasują do mojego wpisu:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaa:)) no to rozumiem! już myślałam, że świeży ;)ale to musiało być pyszne!
    uściski!

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Bardzo dziękuję, że tutaj jesteś.
Proszę, podpisz się, żebym wiedziała z kim rozmawiam :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...