piątek, 7 grudnia 2012

O pierniczkach i świętach :)

Tak ostatnio siedziałam sobie w pokoju i przeglądałam przepisy na różnych blogach z zamysłem co upiekę na święta. W tym roku trochę będzie trudno z tradycyjnymi piernikami, więc jak natrafiłam na TEN przepis, wiedziałam, że jakieś pierniczki będą. Także dziś rano wstałam i zabrałam się do roboty, bo cały weekend spędzam w domu :)

Kruidnoten - najszybsze pierniczki.


Składniki:
115g mąki
duża szczypta proszku do pieczenia
1 łyżeczka przyprawy do piernika
0,5 łyżeczki kakao
50g brązowego cukru
szczypta soli
50g masła
1 łyżeczka miodu
2 łyżki mleka


Sposób wykonania:
Wszystkie składniki umieścić w misce i wyrobić ciasto.
Blachę wyłożyć papierem do pieczenia. Odrywać małe kawałki ciasta i formować kuleczki wielkości orzecha laskowego. Układać na blasze w odstępach.
Piec 20min w 160st.
Wystudzić i schować do puszki :)



3 komentarze:

  1. mmm... ciekawe podejście do piernika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda? na święta planuję zrobić z porcji x4 :)

      Usuń
  2. jak bym przysiadła, to bym zjadła wszystkie! kulki są uzależniające! :)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Bardzo dziękuję, że tutaj jesteś.
Proszę, podpisz się, żebym wiedziała z kim rozmawiam :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...